
Sosiaalinen vastuu
Euromasterin sosiaalinen vastuu pohjaa seuraaviin pääperiaatteisiin
Turvallisuus ensin
- Euromasterin tavoite on nolla työtapaturmaa. Vuonna 2019 käynnistetyn "Ei kompromisseja turvallisuudessa" -ohjelman ja turvallisuuteen liittyvien Life Saving Rules -ohjeiden tavoite on varmistaa sekä työntekijöiden että asiakkaiden turvallisuus.
- Euromasterilla on selkeät eri työtehtävien prosessit ja tavoitteet
- Vuoden 2025 aikana otamme käyttöön ISO:45001 -työturvallisuusjärjestelmän
Tasa-arvoiset mahdollisuudet ja henkilöstön hyvinvointi
- Euromaster vastustaa kaikkea syrjintää ja edistää monimuotoisuutta sekä tasa-arvoa ja tarjoaa kaikille työntekijöille yhtäläiset mahdollisuudet työhön ja siinä kehittymiseen. Uskomme, että erilaisista taustoista tulevat ihmiset luovat laadukkaan ja idearikkaan työyhteisön.
- Euromaster edistää ja ylläpitää hyvää työilmapiiriä sekä henkilöstön hyvinvointia
Vaalimme Euromasterin arvoja
-
Euromasterin liiketoiminta perustuu rehellisyyteen, luottamukseen ja kunnioitukseen kaikkia sidosryhmiä kohtaan.
- Euromaster edellyttää työntekijöiltään eettistä käytöstä ja rohkaisee ilmoittamaan mahdollisista epäkohdista, jotka tutkitaan perusteellisesti. Henkilöstön käytössä on oma kanava, jonka kautta epäasiallisesta käytöksestä voi ilmoittaa.
Ammattitaidon kehittäminen
- Euromaster pitää työntekijöiden ammattitaidon kehittämistä tärkeänä heidän sitoutumisensa kannalta. Yritys tarjoaa mahdollisuuden kouluttautumiseen mm. oppisopimuksen kautta.
- Euromasterilla tarjoaa mahdollisuuden myös uralla etenemiseen, josta on yrityksen sisällä useita esimerkkejä.
Yrittäjähenkisyys
- Euromaster rohkaisee työntekijöitään tekemään aloitteita ja antamaan palautetta. Vuosittaisella tyytyväisyystutkimuksella varmistamme, että henkilöstön toiveet tulevat kuulluiksi ja että niiden perusteella tehdään tarvittavia toimenpiteitä.
Tavoitteitamme vuodelle 2025
- jatkuva tavoite nolla työtapaturmaa / vuosi
-
ISO:45001 työturvallisuusjärjestelmä käyttöön
-
henkilöstön osallistaminen vastuullisuuteen