euromaster-sosiaalinen-vastuu

Sosiaalinen vastuu

Euromasterin sosiaalinen vastuu pohjaa seuraaviin pääperiaatteisiin

Turvallisuus ensin

  • Euromasterin tavoite on nolla työtapaturmaa. Vuonna 2019 käynnistetyn "Ei kompromisseja turvallisuudessa" -ohjelman ja turvallisuuteen liittyvien Life Saving Rules -ohjeiden tavoite on varmistaa sekä työntekijöiden että asiakkaiden turvallisuus.
  • Euromasterilla on selkeät eri työtehtävien prosessit ja tavoitteet
  • Vuoden 2025 aikana otamme käyttöön ISO:45001 -työturvallisuusjärjestelmän 

Tasa-arvoiset mahdollisuudet ja henkilöstön hyvinvointi

  • Euromaster vastustaa kaikkea syrjintää ja edistää monimuotoisuutta sekä tasa-arvoa ja tarjoaa kaikille työntekijöille yhtäläiset mahdollisuudet työhön ja siinä kehittymiseen. Uskomme, että erilaisista taustoista tulevat ihmiset luovat laadukkaan ja idearikkaan työyhteisön.
  • Euromaster edistää ja ylläpitää hyvää työilmapiiriä sekä henkilöstön hyvinvointia

Vaalimme Euromasterin arvoja

  • Euromasterin liiketoiminta perustuu rehellisyyteen, luottamukseen ja kunnioitukseen kaikkia sidosryhmiä kohtaan.   
  • Euromaster edellyttää työntekijöiltään eettistä käytöstä ja rohkaisee ilmoittamaan mahdollisista epäkohdista, jotka tutkitaan perusteellisesti. Henkilöstön käytössä on oma kanava, jonka kautta epäasiallisesta käytöksestä voi ilmoittaa.

Ammattitaidon kehittäminen

  • Euromaster pitää työntekijöiden ammattitaidon kehittämistä tärkeänä heidän sitoutumisensa kannalta. Yritys tarjoaa mahdollisuuden kouluttautumiseen mm. oppisopimuksen kautta.
  • Euromasterilla tarjoaa mahdollisuuden myös uralla etenemiseen, josta on yrityksen sisällä useita esimerkkejä.

Yrittäjähenkisyys

  • Euromaster rohkaisee työntekijöitään tekemään aloitteita ja antamaan palautetta. Vuosittaisella tyytyväisyystutkimuksella varmistamme, että henkilöstön toiveet tulevat kuulluiksi ja että niiden perusteella tehdään tarvittavia toimenpiteitä.

Tavoitteitamme vuodelle 2025

  • jatkuva tavoite nolla työtapaturmaa / vuosi
  • ISO:45001 työturvallisuusjärjestelmä käyttöön
  • henkilöstön osallistaminen vastuullisuuteen