Laatupolitiikka

Kuva

EUROMASTERIN LAATUPOLITIIKKA

Kehitämme jatkuvasti laatua sekä yrityksen sisällä että kanssakäymisessä asiakkaiden kanssa. Pätevyys, tavoitettavuus ja hyvä asiakaspalvelu ovat tärkeitä. Laatu on kohdallaan silloin, kun kukin ottaa vastuun omasta työstään ja työskentelee laatujärjestelmämme mukaisesti.
 

Laatupolitiikkamme kulmakivet ovat

- Oikea tuote oikeaan paikkaan eli autamme asiakasta valitsemaan juuri hänen ajoneuvolleen ja ajotavalleen sopivat tuotteet.

- Luomme kannattavasti kilpailukykyisen palvelun asiakkaillemme.

- Kehitämme työyhteisöä vastaamaan alan nykyisiin ja tuleviin haasteisiin.

 

Toteutamme laatupolitiikkaa seuraavasti

Lähtökohtamme on asiakas: Henkilöstö perehtyy asiakkaamme tarpeisiin selvittämällä hänen ajoneuvonsa, ajotapansa ja vuosittaisen ajomäärän. Näiden tietojen pohjalta suosittelemme asiakkaallemme hänelle parhaiten soveltuvat tuotteet. Tuotteiden tarjonnassa otamme myös huomioon asiakkaan tottumukset sekä hänen toiveensa. Tavoiteemme on olla alan paras palveluyritys.

Toimintamme edellytys on kannattavuus: Kannattavan ja kilpailukykyisen toimntamme avulla pystymme tarjoamaan asiakkaillemme laajan palvelu- ja tuotevalikoiman.

Voimavaramme on henkilöstö: Henkilöstöämme ja toimintaamme kehittämällä ylläpidämme henkilöstömme ammattitaitoa ja motivaatiota.

Euromasterin palvelupisteet ja pinnoittamot toimivat sertifioidun laatujärjestemän mukaisesti, joka noudattaa ISO 9001:n vaatimuksia. Pinnoittamoillamme on myös ECE 109 -hyväksyntä.

Tukkuasiakkaat /kuluttajat/renkaat/palvelut/ajanvaraus /kuluttajat/yksityisasiakkaiden_jarjestelmasivu/kirjaudu_sisaan

Kirjaudu sisään

Ajanvaraus

Ajanvarauksen tai ajanvarauksen muutoksen yhteydessä on valittava ensin palvelupiste. Näin on tehtävä, vaikka olisit jo saanut tiedon renkaanvaihtoajasta.

Valitse palvelupiste

Kuluttajat

Täällä voit ostaa renkaita ja nähdä tilaushistoriasi.

Kirjaudu